Tuesday 1 March 2011

*buangMASA!!

sungguh lar aku memang lar tak de kerja..
since da abes skowla nih, cam tak de benda lain nak buat melainkan fb, tv, makan, tidor..
start je lepas subuh, da on pc or laptop..
isi masa lapang lar katekan!

nasib baik dah start blogging..
blog,blog,blog...
bosan sungguh!!..
apsai lar aku tak dpt PLKN??
tp salah aku gak....
dari awal2 cakap TAK NAK!

betul ape??
org cakap- kalau kita cakap NAK PLKN, then, kita TAK DAPAT PLKN..
so, aku cakap lar TAK NAK PLKN..
kowt2 lar DAPAT PLKN...tup2, TAK DAPAT!
(pening suda!)
maka, termakbul lah doaku itu..
selamat!~

oleh yang demikian,
(teringat time belajar BM)
bertambah lar jumlah pengganggur di M'sia...
tak de kerja melainkan 'membelek-belek' gambar orang kat fb n blog..
konon nak wat preference lar sgt!!

dah ar...
aku nak masak!!
teringin nak makan BUN MENTEGA~
ni lar chef terhebat..
menonggang-terbalikkan dapur mak aku....
wassalam!

No comments:

Post a Comment