Wednesday 23 February 2011

*ada kembar ??

perrgh..
memang lar klau bleh, kita msti nk kembar kan.
especially identical twins..
muka sama, umur sama..dari kecik memang jadi perhatian..

tapi, ni bukan pasal aku ada kembar ke atau apa..
cuma mak aku cakap aku akan jumpa 'kembar' aku setiap pagi..
atau lebih mudah, 'menghadap' kembar aku..

ada ke kata 'laptop' tuh, kembar aku..
hehhe..nak terguling ketawa pun ada..
'laptopku, kembarku'..
silap sebenarnya, bukan kembar tapi kekasih. secara betulnya..

kekasih, yang dok melekat ngan aku,
yang ada je kat sisi aku..
yang aku hadap tanpa jemu..
mak aii..dalam hati ada taman plak!
orait2..laptop ku, kekasihku..
pc-ku, suami ku..
(bleh pkai ke??)

5 comments:

  1. It's gripping but its need a bit of editing at some corners.

    Overall, its pretty good.

    ReplyDelete
  2. that's nice..
    tq for being so supportive!

    ReplyDelete
  3. ni firdaus..terkjut aku..igtkan kmbar btul..haha..!!

    ReplyDelete
  4. Haha,

    Usally I'm used to seeing materials like this and editing them back then. Sure, no prob.

    ReplyDelete